המליארדר החרדי נגד הבנקים: "לא חייב לאף אחד כסף"

עיתוי פרסום ההקלטה הוא קריטי עבור החברה שבבעלותו של לבייב - ''אפריקה ישראל'' שבימים אלו נמצאת בהליכי הסדר חוב על כ-3 מילארד שקלים אותה חייבת לבעלי אגרות החוב.
אבי יעקב 1 Comment on המליארדר החרדי נגד הבנקים: "לא חייב לאף אחד כסף"

המיליארדר החרדי לב לבייב נגד הבנקים: בהקלטה שחשפה העיתונאית איילה חסון נשמע לבייב מתבטא בחריפות כנגד הבנקים ובראשם בנק לאומי • אפריקה ישראל: "אמירות כאלה אינן משקפות אלא הלך רוח חולף"

עיתוי פרסום ההקלטה הוא קריטי עבור החברה שבבעלותו של לבייב - ''אפריקה ישראל'' שבימים אלו נמצאת בהליכי הסדר חוב על כ-3 מילארד שקלים אותה חייבת לבעלי אגרות החוב.
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "הזעקה נשמעה עד ירושלים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מה חושב המיליארדר החרדי לב לבייב על הבנקים? על פי הקלטה שנחשפה בערוץ 10, נשמע לב לבייב מתבטא קשות כנגד הבנקים ובעיקר כנגד מנכ"לית בנק לאומי רקפת רוסק עמינח.

עיתוי פרסום ההקלטה הוא קריטי עבור החברה שבבעלותו של לבייב – "אפריקה ישראל" שבימים אלו נמצאת בהליכי הסדר חוב על כ-3 מילארד שקלים אותה חייבת לבעלי אגרות החוב.

יצויין כי במשך שנים לבייב שמר על קשרים טובים עם בנק לאומי שאף החזיק במהלך השנים בכ-15.5% מהחברה שבבעלותו. בשנת 2006 מכר בנק לאומי את חלקו בחברה תמורת 1.1 מיליארד שקל, בעוד שכיום החברה כולה נסחרת לפי שווי שוק של 335 מיליון שקלים בלבד.

דוברת חברת 'אפריקה ישראל' מסרה: "לאורך שנות פעילותו העסקית למר לבייב יש מערכת יחסים עסקית טובה עם כל הבנקים בישראל. יתרה מזו, מר לבייב עמד בכל זמן נתון וממשיך לעמוד בהתחייבויותיו כלפי הבנקים, במלואן, גם בעיתות של משברים שפקדו את השווקים הפיננסיים הבינלאומיים, ואף זוכה בשל כך בהערכה רבה מצד המערכת הבנקאית".

הדוברת הוסיפה ואמרה כי "שיחות פרטיות, הנערכות בין אנשים פרטיים, בדל״ת אמותיהם הן בדיוק כאלה – פרטיות. ולכן, הקלטתן הנעשות בידי צד שלישי על מנת להעבירן לתקשורת ועשיית שימוש פומבי בהן בידי כלי תקשורת, נוגדת את חוק הגנת הפרטיות ונוגדת גם את ההגינות הבסיסית. כל שכן משרתות אינטרסים אישיים בלבד שאין בהן את טובת הציבור. לפיכך, אמירות כאלה אינן משקפות אלא הלך רוח חולף, הנכון לאותה שעה בה נאמרו".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    את מי זה מעניין תכלס'?